Αθήνα 14.3.2011, 13:32
"Phone Coaching - Αποτελεσματική Τηλεφωνική Επικοινωνία" είναι το θέμα σεμιναρίου που θα πραγματοποιήσει το Σάββατο 2 Απριλίου στην Αθήνα η εταιρεία Lacon.
Η εκπαίδευση έχει συνολική διάρκεια 6 διδακτικές ώρες και απευθύνεται σε Γραμματείς Βοηθούς Διοίκησης, Γραμματείς που εργάζονται ως Receptionist και χειρίζονται τηλεφωνικό κέντρο, Υπαλλήλους και Στελέχη που έρχονται καθημερινά σε επαφή (διαπροσωπική ή τηλεφωνική) με το κοινό, καθώς και Call Agents.
Στόχος του προγράμματος είναι οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν το know-how της διαδικασίας και του μηχανισμού επικοινωνίας και να οριοθετήσουν κοινά αποδεκτές πρακτικές αποτελεσματικής επικοινωνίας.
Παρέχεται ειδική προσφορά για την κατηγορία των ανέργων (περιορισμένες θέσεις).
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στη διεύθυνση www.lacon.gr ή στο τηλέφωνο: 210-9345374, υπεύθυνη επικοινωνίας κ. Καραγρηγορίου Βασιλική.
|