Αθήνα 22.10.2010, 16:33
Την αξιοποίηση των εκπαιδευτικών λογισμικών των Μαθηματικών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, την αξιολόγηση στο μάθημα των Μαθηματικών με έμφαση στα εσπερινά σχολεία, όπως επίσης και τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό στα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, διαπραγματεύεται το 12ο τεύχος του περιοδικού επιστημονικών και εκπαιδευτικών ερευνών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου "Ο Μέντορας".
Επιπλέον παρουσιάζονται εργασίες για την χρήση των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση, για τη σχολική βία και την ανάγκη διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και για εναλλακτικούς τρόπους αξιολόγησης των μαθητών. Υπάρχουν επίσης εκπαιδευτικά άρθρα που εξετάζουν το μάθημα Γεωγραφίας της Α’ Γυμνασίου, το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, τα οπτικά μηνύματα στα εξώφυλλα των σχολικών βιβλίων και τη μοναξιά και την έννοια του εαυτού στα παιδιά των τελευταίων τάξεων του Δημοτικού.
Στο τεύχος φιλοξενούνται, μεταξύ άλλων, κείμενα των Δ. Ζυμπίδη, Σ. Καφούση, Χ. Σοφιανοπούλου, Μ. Κυπριανίδου, Ι. Χριστακόπουλου, Δ. Λουκέρη, Ι. Χρηστάκου, Σ. Χατζηγεωργιάδου, Π. Μανιάτη, Α. Κολοβελώνη, Ι. Τομπούλογλου, Σ. Γρόσδου και Θ. Τσουνάκου
Το 12ο τεύχος του Μέντορα είναι ηλεκτρονικά προσβάσιμο στη διεύθυνση http://www.pi-schools.gr/publications/mentor.
|