ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΗΣ PROSLIPSIS.GR
Μάθετε πρώτοι τα νέα ...

  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 

 
Βάλτε Αγγελία      Δείτε Αγγελίες      Newsletters       
  Επικοινωνία     
 
 
 
 
 
 
 
 

 
  Άλλες εκδηλώσεις Επιστροφή    
Διαγωνισμός λογοτύπου της δράσης "Θεσσαλονίκη: Σταυροδρόμι Πολιτισμών"

 

Αθήνα 24.11.2010, 16:43

Προκήρυξη Διαγωνισμού για το σχεδιασμό του λογοτύπου της πολιτιστικής δράσης του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού: Θεσσαλονίκη: Σταυροδρόμι Πολιτισμών", προκηρύσσει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Η δράση έχει προγραμματίσει το υπουργείο για τα έτη 2011, 2012, 2013 και 2014. Την ευθύνη για τη διαδικασία διεξαγωγής του διαγωνισμού έχει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και αγωνοθέτης του διαγωνισμού είναι το υπουργείο, ενώ η Κριτική Επιτροπή αποτελείται από μέλη των τμημάτων του ΑΠΘ και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, επαγγελματίες εγνωσμένου κύρους και εκπροσώπους του υπουργείου.

* Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της πρόσκλησης.

 

Προκήρυξη Διαγωνισμού για το σχεδιασμό του λογοτύπου της πολιτιστικής δράσης του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ THESSALONIKI: CULTURAL CROSSROADS

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης διεξάγει διαγωνισμό σχετικά με τον σχεδιασμό λογοτύπου της Πολιτιστικής Δράσης, την οποία έχει προγραμματίσει το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού (ΥΠΠΟΤ) για τα έτη 2011, 2012, 2013 και 2014, με θέμα: Θεσσαλονίκη: Σταυροδρόμι Πολιτισμών / Thessaloniki: Cultural crossroads. Την ευθύνη για τη διαδικασία διεξαγωγής του διαγωνισμού έχει το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αγωνοθέτης του διαγωνισμού είναι το ΥΠΠΟΤ και η Κριτική Επιτροπή αποτελείται από μέλη των τμημάτων του Α.Π.Θ. και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, επαγγελματίες εγνωσμένου κύρους και εκπροσώπους του ΥΠΠΟΤ.

2. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ “ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ”
Τι είναι το “σταυροδρόμι των πολιτισμών” Το “σταυροδρόμι των πολιτισμών” αποτελεί μία καινοτόμο πρωτοβουλία του ΥΠΠΟΤ. Στόχος της δράσης είναι η επανατοποθέτηση της Θεσσαλονίκης στο επίκεντρο των πολιτιστικών εξελίξεων κινητοποιώντας παράλληλα τους πολιτιστικούς και παραγωγικούς φορείς της πόλης. Η ιδέα συνοψίζει τη δημιουργία ενός πολιτιστικού ημερολογίου γύρω από το οποίο συντονίζονται όλοι οι πολιτιστικοί φορείς της Θεσσαλονίκης με σκοπό την φιλοξενία, την προβολή και την παραγωγή καλλιτεχνικού έργου που αφορά μία ξένη χώρα και τον πολιτισμό της.
Γιατί η Θεσσαλονίκη Η Θεσσαλονίκη ιστορικά αλλά κυρίως λόγω της γεωγραφικής της θέσης αποτελεί σταυροδρόμι ανάμεσα σε Δυτικό και Ανατολικό κόσμο. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που στη Θεσσαλονίκη έχει καλλιεργηθεί η έννοια της πολυπολιτισμικότητας σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ότι σε οποιαδήποτε άλλη ελληνική πόλη. Σκοπός και στόχοι του ΣΤΠ Σκοπός της πρωτοβουλίας “Το σταυροδρόμι των πολιτισμών” είναι να αναδείξει τη Θεσσαλονίκη ως την πολιτιστική μητρόπολη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου δίνοντας της πρωταγωνιστικό ρόλο στα καλλιτεχνικά τεκταινόμενα της ευρύτερης περιοχής. Παράλληλα η πόλη ξαναβρίσκει τη θέση της στα Βαλκάνια ως πρωτεύων τουριστικός προορισμός ενώ ταυτόχρονα γίνεται οικοδέσποινα πολιτιστικών ανταλλαγών και δράσεων εκπέμποντας μηνύματα εξωστρέφειας. Κατά συνέπεια δημιουργούνται οι συνθήκες για να αυξηθούν οι επισκέπτες από την Ελλάδα, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Το όραμα, η δυναμική και τα οφέλη Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία - Επανατοποθετούμε τη Θεσσαλονίκη στο επίκεντρο των πολιτιστικών εξελίξεων - Προκαλούμε τους Θεσσαλονικείς να προσδιορίσουν και να προβάλλουν τη διαχρονική και σύγχρονη ταυτότητα της Θεσσαλονίκης - Προβάλλουμε πτυχές της εθνικής μας κληρονομιάς που παραμένουν άγνωστες στους περισσότερους επισκέπτες - Αναδεικνύουμε το πολιτιστικό γίγνεσθαι της πόλης - Ανοίγουμε διάλογο και ενθαρρύνουμε συνέργειες μεταξύ όλων των φορέων (πολιτιστικών και μη) με συνέπεια να - Ενισχύουμε την οικονομία της πόλης μέσω Πολιτισμού και Τουρισμού - Ενισχύουμε την ταυτότητα της πόλης προβάλλοντας την πολιτιστική της κληρονομιά αλλά και στηρίζοντας τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία - Αναδεικνύουμε τη Θεσσαλονίκη ως δύναμη της Νοτιοανατολικής Ευρώπης 2
- Αναδεικνύουμε τη δύναμη της Ελλάδας ως ουδέτερο πολιτικό έδαφος όπου μπορούν να συναντηθούν και να συνομιλήσουν τρίτες χώρες μέσω πολιτισμού - προσκήνιο πολιτιστικής διπλωματίας - Τονώνουμε την αυτοπεποίθηση της πόλης Οι φιλοξενούμενες χώρες 2011- Μέση Ανατολή - Ιστορικά καλές σχέσεις με την Ελλάδα - Αγάπη για τον ελληνικό πολιτισμό - Σύνδεσμος Ισραήλ με Εβραϊκή κληρονομιά Θεσσαλονίκης - Ενδιαφέρον για luxury travel που μπορεί να προσφέρει η Θεσσαλονίκη/ Χαλκιδική 2012- Βαλκάνια - Επετειακό έτος- 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης - Αξιοποίηση οδικού τουρισμού - Αγάπη για το φυσικό τοπίο- φυσικό κάλλος - Ενδιαφέρον για τη νυχτερινή ζωή 2013- Κίνα - Μεγάλο ενδιαφέρον για πολιτιστικό τουρισμό - Αγάπη για τα αρχαία- ενδιαφέρον για μουσεία, tours 2014- Ρωσία - Ομόθρησκοι- ενδιαφέρον για τα βήματα που Απόστολου Παύλου- θρησκευτικός τουρισμός - Luxury traveling- Χαλκιδική - Καθορισμός του έτους 2014 ως «έτους Ρωσίας της Ελλάδας και Ελλάδας στη Ρωσία» Πώς συμμετέχει το ΥΠΠΟΤ 3
- Κινητοποιούμε όλους τους φορείς του Υπουργείου γύρω από έναν κοινό στόχο: ΕΡΤ, ΕΟΤ (γραφεία εξωτερικού) - Στηρίζουμε την προβολή μέσω ειδικής ιστοσελίδας / δημιουργούμε λογότυπο και ταυτότητα γύρω από το project - Ενημερώνουμε κυβερνήσεις και φορείς του εξωτερικού (υπουργοί, πρέσβεις) Συμμετοχή των Πολιτιστικών Φορέων της πόλης Οι φορείς έχουν την ευθύνη για τη διαμόρφωση του καλλιτεχνικού τους προγράμματος / ημερολογίου, βάσει πρωτοβουλιών που θα πάρουν και βάσει του καλλιτεχνικού τους σχεδιασμού. Συνεργάζονται με αντίστοιχους φορείς χωρών της φιλοξενούμενης χώρας/ πολιτισμού της επιλογής τους: μουσεία, θέατρα, ορχήστρες, μαέστροι, ομάδες χορού, δημιουργούς, φορείς, ινστιτούτα μελέτης αραβικών χωρών, ινστιτούτα για την ειρήνη στη Μέση ανατολή, πανεπιστήμια. Διοργανώνουν παραστάσεις, εκθέσεις, ανταλλαγές γύρω από θεματικές της φιλοξενούμενης χώρας: έκθεση για το Βυζάντιο και τους Άραβες, κινηματογραφικά αφιερώματα, θεατρικά έργα, αναγνώσεις έργων, μουσικά έργα, κλπ. Διοργανώνουν δράσεις από κοινού μέσω μετακλήσεων φορέων και συνεργασιών Οι φορείς που συνεργάζονται Η πρωτοβουλία αυτή ξεκίνησε με φορείς εποπτευόμενους του ΥΠΠΟΤ όπως είναι: - Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος - Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης - Μουσείο Φωτογραφίας - Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης - Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης - Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης - Οργανισμός Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης - Μουσείο Κινηματογράφου - Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης - Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού - Λαογραφικό και Εθνολογικό Μουσείο - ΕΚΕΒΙ 4
- Τελλόγλειο Ίδρυμα - Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης αλλά σύντομα ακολούθησαν και τα Πανεπιστήμια και άλλοι φορείς της πόλης όπως - Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας - Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης - Εβραϊκή κοινότητα - Γραφείο Διεθνών Σχέσεων ΥΠΕΞ Θεσσαλονίκης - ΕΡΤ3 - ΕΟΤ - Ξενοδόχοι/ tour operators - ΔΕΘ Ελπίζουμε να το αγκαλιάσουν όλοι οι φορείς της πόλης. Ο θεσμός Για ένα χρόνο, κάθε χρόνο, οι πολιτιστικοί φορείς της πόλης θα διοργανώνουν δράσεις που θα επικεντρώνονται το 2011 στη Μέση Ανατολή, το 2012 στην Νοτιοανατολική Ευρώπη (για τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της πόλης ), το 2013 στην Κίνα, το 2014 στη Ρωσία (είναι έτος Ελλάδος – Ρωσίας), το 2015 στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η επιλογή της Θεσσαλονίκης ως οικοδέσποινα οφείλεται στη μοναδική της θέση στον χάρτη ως φυσικό λιμάνι της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, αλλά και η παράδοσή της ως ιστορικού σταυροδρομίου πολιτισμών, πολυπολιτισμικής πρωτεύουσας και τόπου σύγκλισης πολλών εθνοτήτων. Γύρω από τον συντονισμό των δράσεων, τα οφέλη για την πόλη είναι πολλαπλά: - Επαναπροσέγγιση και ανανέωση τουριστικού πληθυσμού - Προβολή της χώρας σε παγκόσμιο επίπεδο - Εκπομπή μηνυμάτων εξωστρέφειας της πόλης - Διαφήμιση της πόλης στο εξωτερικό - Τόνωση της αυτοπεποίθησης της πόλης - Διάλογος για την ταυτότητα της πόλης 5
Οι προτάσεις πρέπει να επιδιώκουν την ανάδειξη, σε διεθνή οπτική γλώσσα των παρακάτω χαρακτηριστικών που αφορούν τη «Θεσσαλονίκη: Σταυροδρόμι πολιτισμών»: - Συνάντηση - Συνύπαρξη - Δράση - Ελληνικότητα - Σύγχρονο Αλλά και: - Πολιτισμικός διάλογος - Φιλοξενία - Πολιτισμική ανταλλαγή - Εξωστρέφεια Το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε Πολίτες και αναγνώστες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

3. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Αντικείμενο του διαγωνισμού είναι η εκπόνηση σχεδιαστικής μελέτης για τη δημιουργία λογοτύπου που αφορά την πολιτιστική δράση του ΥΠΠΟΤ "Θεσσαλονίκη, Σταυροδρόμι Πολιτισμών" 3.1 Στόχος του διαγωνισμού Το νέο λογότυπο θα πρέπει να συνάδει με την αποστολή και το όραμα του θεσμού "Θεσσαλονίκη, Σταυροδρόμι Πολιτισμών". Συνεπώς πρέπει να προβάλλει με σύγχρονο και συμβολικό τρόπο το όραμα και τις αξίες της δράσης, επικοινωνώντας παράλληλα το σύγχρονο χαρακτήρα της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας. Ως εκ τούτου τα ζητούμενα για το νέο λογότυπο είναι: - Να συνοψίζει την δυναμική και το όραμα του θεσμού - Να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο - Να είναι μοναδικό - Να μην είναι ταυτόσημο με κάποιο άλλο σήμα - Να εμπνέει εξωστρέφεια και σύγχρονο πνεύμα 6
- Να είναι φιλικό - Να διατηρεί αναλλοίωτη την εικόνα του σε πληθώρα εφαρμογών - Να διαθέτει σύγχρονη αισθητική Επιπλέον - Να είναι ευέλικτο ώστε να μπορεί με απλές σχεδιαστικές αλλαγές-προσθήκες να επικοινωνεί την διαφορετική φιλοξενούμενη χώρα κρατώντας όμως τα κύρια χαρακτηριστικά του αναλλοίωτα Η «Θεσσαλονίκη, σταυροδρόμι πολιτισμών» θα επικοινωνείται με δύο λογότυπα: ένα γενικό και ένα ειδικό. Το γενικό λογότυπο θα αποτελεί το διαχρονικό σήμα κατατεθέν του θεσμού που θα παραμένει σταθερό. Το ειδικό λογότυπο θα είναι εμπνευσμένο από την τιμώμενη χώρα / πολιτισμό και θα συνοδεύει το γενικό. Το ειδικό λογότυπο θα αλλάζει κάθε χρόνο. Φιλοξενούμενη περιοχή για το 2011 είναι η Μέση Ανατολή. Το γενικό λογότυπο του παρόντος διαγωνισμού θα αποτελέσει το σύμβολο των δράσεων γύρω από την κοινή πλατφόρμα επικοινωνίας «Θεσσαλονίκη Σταυροδρόμι Πολιτισμών» και για αυτό θα πρέπει να ανταποκρίνεται και να παραπέμπει στα βασικά χαρακτηριστικά του έργου. 3.2. Τεχνικά χαρακτηριστικά Το γενικό λογότυπο θα αποτελείται από ένα σήμα και την φράση : «Θεσσαλονίκη, Σταυροδρόμι Πολιτισμών». Το ειδικό λογότυπο θα αναφέρεται στη φιλοξενούμενη χώρα. Για το 2011, η συνοδευτική φράση του ειδικού λογότυπου θα είναι «Μέση Ανατολή». Θα υποβληθεί και αγγλική εκδοχή του με την φράση: “Thessaloniki, Cultural crossroads ” και αντίστοιχα, «Middle East». Θα πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε ασπρόμαυρη, όσο και σε έγχρωμη εκτύπωση, αν περιλαμβάνει έγχρωμα στοιχεία. Στις προτάσεις που θα κατατεθούν θα συμπεριλαμβάνονται μια μικρή και μια μεγάλη εκδοχή για διαφορετική χρήση. Προτείνονται ενδεικτικές διαστάσεις για την μικρή εκδοχή 2 ως 4 εκατοστά και για την μεγαλύτερη 10 ως 15 (μαζί με τον τίτλο). Είναι δυνατό ανάλογα με την διάσταση του λογότυπου να προταθούν αντίστοιχες παραλλαγές με διαφορετικό βαθμό λεπτομέρειας.
Η κάθε ομάδα μπορεί να υποβάλει μέχρι τρία λογότυπα ως συμμετοχή στον διαγωνισμό. Κάθε λογότυπο θα πρέπει να αποτελεί μια πρωτότυπη εργασία και να διακρίνεται για τόσο για την ευρηματικότητα και την καταλληλότητα του όσο και για την αισθητική του αρτιότητα.

4. ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ
Η συμμετοχή στον διαγωνισμό προϋποθέτει απόλυτη αποδοχή της προκήρυξης και των όρων του διαγωνισμού καθώς και των αποτελεσμάτων της Κριτικής Επιτροπής.

4.1 ΔΙΚΑIΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧHΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟI
Δικαίωμα συμμετοχής έχουν: α) οι φοιτητές του Α.Π.Θ., του ΠΑ.ΜΑΚ. και του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης καθώς και οι απόφοιτοι τμημάτων τους, με έτος αποφοίτησης 2008, 2009 και 2010 β) οι σπουδαστές ΙΕΚ και Κέντρων Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης του Νομού Θεσσαλονίκης, αναγνωρισμένων από το κράτος. Οι συμμετοχές μπορούν να είναι ατομικές ή ομαδικές, χωρίς να υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των μελών κάθε ομάδας. Όλα τα μέλη της ομάδας θα πρέπει να πληρούν τους όρους δικαιώματος συμμετοχής. Στον διαγωνισμό δεν μπορεί να συμμετάσχει οποιοδήποτε πρόσωπο έχει συγγενική σχέση (έως β’ βαθμού) με τα μέλη της Κριτικής ή της Οργανωτικής Επιτροπής. Από τη διαδικασία αξιολόγησης θα εξαιρούνται επίσης οι προτάσεις οι οποίες θα περιέχουν σκοπίμως οποιοδήποτε σημάδι μπορεί να θεωρηθεί αναγνωριστικό των στοιχείων των διαγωνιζομένων. Κάθε πρόταση της οποίας τα ψηφιακά αρχεία δεν θα είναι αναγνώσιμα, θα εξαιρείται αυτόματα της διαδικασίας κρίσης.

4.2. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΑΚΕΛΟΥ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να καταθέσουν, το αργότερο μέχρι τις 14:30 της Τρίτης 11 Ιανουαρίου 2011, μέσα σε κλειστό φάκελο-περίβλημα με μοναδική εγγραφή έναν πενταψήφιο κωδικό αριθμό της επιλογής τους (ο οποίος να αποφεύγει στοιχεία που θα τον καθιστούσαν εύκολα απομνημονεύσιμο, όπως επαναλήψεις εν σειρά του ίδιου ψηφίου ή ακολουθίες ψηφίων) τα ακόλουθα: 1. Έναν κλειστό φάκελο διαστάσεων Α5, χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και μοναδική εγγραφή τον πενταψήφιο κωδικό, με το εξής περιεχόμενο: 1) Αίτηση συμμετοχής στον διαγωνισμό, με τα στοιχεία των συμμετεχόντων (ονομ/μο, ιδιότητα, email, τηλέφωνο) 2) κατά περίπτωση, φωτοτυπία εγγράφου που να πιστοποιεί τη σχέση τους με το Α.Π.Θ., το ΠΑ.ΜΑΚ. ή το ΑΤΕΙ (Φωτοτυπία Βιβλιαρίου Σπουδών, Φωτοτυπία Αντίγραφου Πτυχίου, Βεβαίωση Σπουδών Μεταπτυχιακού Φοιτητή) ή πρωτότυπο αποδεικτικό της ιδιότητας σπουδαστή αναγνωρισμένου ΙΕΚ ή Κέντρου Μεταλυκειακής Εκπαίδευσης. 2. Έναν κλειστό φάκελο διαστάσεων Α3, χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και μοναδική εγγραφή τον πενταψήφιο κωδικό, ο οποίος θα περιέχει την πρόταση (έως τρεις προτεινόμενους λογότυπους ανά ομάδα), σε 1 φύλλο διαστάσεων Α3 ανά λογότυπο, με σχέδια ή εκτυπώσεις, σύντομο γραπτό σχόλιο στην πρόταση (έως 150 λέξεις) και - εφόσον κρίνονται χρήσιμες - σύντομες τεχνικής φύσης διευκρινίσεις. Σε κάθε φύλλο Α3 πρέπει να αναγράφεται ο κωδικός. Όλα τα παραπάνω στοιχεία πρέπει να περιέχονται και σε ψηφιακή μορφή σε συνημμένο CD/DVD, το οποίο πρέπει να φέρει τον ίδιο κωδικό. Υπενθυμίζεται ότι απαγορεύεται ρητά η παρουσία οποιουδήποτε διακριτικού το οποίο θα μπορούσε να αποκαλύψει την ταυτότητα των συμμετεχόντων, τόσο στα φύλλα Α3 όσο και στο CD/DVD.

Η κατάθεση των παραπάνω στοιχείων μπορεί να γίνει από τις 9:30 έως τις 14:30 της Δευτέρας 10 και της Τρίτης 11 Ιανουαρίου 2011, στα γραφεία με τη σχετική ένδειξη στο επίπεδο 0 της πτέρυγας Αρχιτεκτόνων της Πολυτεχνικής Σχολής του Α.Π.Θ. Οι φάκελοι συμμετοχής μπορούν επίσης να σταλούν ταχυδρομικά, με ευθύνη των διαγωνιζομένων για την παράληψή τους εντός της παραπάνω προθεσμίας, στη διεύθυνση: Γραμματεία Τμήματος Αρχιτεκτόνων Πολυτεχνική Σχολή Πανεπιστημιούπολη 54124 Θεσσαλονίκη Τηλ. 2310 995598. Οι συμμετοχές που θα σταλούν ταχυδρομικά πρέπει να φέρουν την ένδειξη «για το διαγωνισμό λογοτύπου: Θεσσαλονίκη, σταυροδρόμι πολιτισμών».

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τυχόν ερωτήσεις σχετικά με τους όρους του διαγωνισμού από την Τετάρτη 24 έως την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010 και από τις 11:00 έως τις 14:00, στα τηλέφωνα 2310 995598 και 2310 995464.

4.3. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΑ
Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα ανακοινωθούν στο διάστημα 15 με 20 Ιανουαρίου 2011 και οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να τα βρουν αναρτημένα στην ιστοσελίδα του Α.Π.Θ. Στη συνέχεια προβλέπεται σύντομη τελετή βράβευσης των συμμετεχόντων. Η ημερομηνία, η ώρα και το μέρος της εκδήλωσης θα καθοριστεί μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων.

4.4. ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
Τα βραβεία τα οποία θα απονεμηθούν είναι τα ακόλουθα: - 1ο Βραβείο: 7 ημέρες, για 2 άτομα, σε Ισραήλ, Αίγυπτο, Ιορδανία. - 2ο Βραβείο: 5 ημέρες, για 2 άτομα, σε Ισραήλ, Αίγυπτο. - 3ο Βραβείο: 3 ημέρες, για 2 άτομα, στην Αίγυπτο.

4.5. ΟΡΟΙ
Οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό αποδέχονται τα ακόλουθα: Στην περίπτωση που η κριτική επιτροπή κρίνει ότι, χωρίς να θίγεται το ύφος και η ταυτότητα μιας από τις βραβευθείσες προτάσεις, απαιτείται κάποια περαιτέρω επεξεργασία ορισμένων σημείων, ώστε η πρόταση να καταστεί λειτουργικότερη, μπορεί να το ζητήσει από τους δημιουργούς. Σε περίπτωση αδυναμίας ή άρνησης ανταπόκρισης των τελευταίων εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος, η επιτροπή μπορεί να απευθυνθεί σε ειδικό σύμβουλο της επιλογής της για την επεξεργασία ήσσονος σημασίας λεπτομερειών, χωρίς να απαιτείται έγκριση των βραβευθέντων δημιουργών.

Σε κάθε περίπτωση, το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού μπορεί να αξιοποιήσει για τις ανάγκες επικοινωνίας της πολιτιστικής δράσης, με όποια περαιτέρω επεξεργασία κρίνει αναγκαία, κάθε μία από τις τρεις βραβευθείσες προτάσεις. Η απονομή των βραβείων, μάλιστα, δεν δεσμεύει το υπουργείο για την υποχρεωτική ή αποκλειστική χρήση μιας από τις τρεις βραβευθείσες προτάσεις. Επιπλέον, το υπουργείο μπορεί να απευθυνθεί και σε δημιουργούς προτάσεων, οι οποίες δεν βραβεύθηκαν στον διαγωνισμό, για ενδεχόμενη αξιοποίηση της πρότασής τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 



 

 

 

 

 

 

 Επιστροφή  Κορυφή σελίδας

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η με οποιονδήποτε τρόπο αναδημοσίευση, αναπαραγωγή, κατά παράφραση ή διασκευή απόδοση του περιεχομένου της εφημερίδας, χωρίς την γραπτή άδεια του εκδότη. Κάθε δημόσια αναφορά στο περιεχόμενο της συνεπάγεται και αναφορά του ονόματός της, όπως η δημοσιογραφική δεοντολογία επιτάσσει.

 

 

[Αρχική σελίδα]  [Αγορά Εργασίας]  [Επιχειρηματικότητα]  [Προσλήψεις στο Δημόσιο]  [Εκπαίδευση]  [Σεμινάρια]  [Νομοθεσία]  [Βιβλία]
Διεύθυνση: Λ. Ριανκούρ 73, 11524 Αθήνα, email: info@proslipsis.gr , Τηλ: 6949244434
©  2004-2021  proslipsis.gr, All rights reserved