Αθήνα 13.12.2010, 18:22
Τον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων για την ανάδειξη καινοτόμων εκπαιδευτικών μεθόδων, διοργανώνει για έκτη συνεχόμενη χρονιά η Microsoft Ελλάς, στο πλαίσιο της ευρύτερης εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας της με τίτλο "Συνεργάτες στη Μάθηση".
Ο Διαγωνισμός προσβλέπει στην ανάδειξη Ελλήνων εκπαιδευτικών που χρησιμοποιούν την τεχνολογία και τις καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας ως αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας και παράλληλα ενθαρρύνει την προώθηση και ανταλλαγή βέλτιστων εκπαιδευτικών πρακτικών, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καθώς και τη δημιουργία κοινοτήτων εκπαιδευτικών μέσα από την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν οι νέες τεχνολογίες.
Δικαίωμα συμμετοχής στο Διαγωνισμό έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έχουν αναπτύξει διάφορες εκπαιδευτικές δραστηριότητες χρησιμοποιώντας προγράμματα λογισμικού της Microsoft, όπως τα Word, Excel, PowerPoint, Movie Maker, κ.ά.
Οι υποψήφιοι καλούνται να καταθέσουν τη συμμετοχή τους, σε μορφή παρουσίασης, έως τις 7 Ιανουαρίου 2011. Οι παρουσιάσεις θα αξιολογηθούν με βασικά κριτήρια την πρωτοτυπία και την ευρηματικότητα, τόσο στο θέμα όσο και στις τεχνικές - τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν, τη διαθεματικότητα, την εμπλοκή των μαθητών στη διαδικασία, καθώς και τον θετικό αντίκτυπο στη μαθησιακή διαδικασία.
Οι τρεις εκπαιδευτικοί που θα διακριθούν θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί στην Μόσχα τον Μάρτιο του 2011. Εκεί θα έχουν την ευκαιρία να γνωριστούν με εκπαιδευτικούς από όλη την Ευρώπη, να συζητήσουν με εμπειρογνώμονες της εκπαίδευσης από όλο τον κόσμο και να μοιραστούν ιδέες και εμπειρίες. Οι νικητές του Πανευρωπαϊκού Διαγωνισμού θα συμμετέχουν στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Πρωτοπόρων Δασκάλων τον Νοέμβριο του 2011 στην Ουάσινγκτον των Ηνωμένων Πολιτειών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον διαγωνισμό, καθώς και για υποβολή συμμετοχής, επισκεφθείτε τον δικτυακό τόπο http://www.microsoft.com/hellas/ief.
|