Proslipsis.gr | Αθήνα 11.3.2015, 15:12
«Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας» αποφαίνεται ο παγκοσμίου φήμης brand strategist, Peter Economides, και καλεί τους έλληνες να αποτινάξουν την ηττοπάθεια και την αδράνεια και στη θέση του «δεν γίνεται» να βάλουν το «γίνεται».
Ο διάσημος έλληνας, που θεωρείται από πολλούς «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ, παρέδωσε μία ξεχωριστή ομιλία για το «Branding στην εποχή της παγκοσμιοποίησης» στο Οικονομικό Κολέγιο Αθηνών BCA, στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει το κολέγιο, με συντονιστή τον Μάκη Ν. Φωκά, Σύμβουλο Διοίκησης του εκπαιδευτικού οργανισμού. Την ομιλία παρακολούθησαν σπουδαστές, καθηγητές και στελέχη εταιρειών.
Με το χαρακτηριστικό του στιλ, ο κ. Economides αποκάλυψε ότι ένα από τα «μυστικά της επιτυχίας» ενός πετυχημένου brand είναι να ξεκινήσει με το «γιατί κάνω αυτό που κάνω» και όχι με το «τί είναι αυτό που κάνω». Παραθέτοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «μάρκα σημαίνει φήμη και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι έλληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό».
«Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα», ήταν ένα από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ότι «τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πούνε, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές».
Μετά το τέλος της ομιλίας ακολούθησε συζήτηση, με το κοινό να «βομβαρδίζει» τον Peter Economides με ερωτήσεις.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε.
|