Αθήνα 27.1.2011
Σημαντική ημερίδα για τις Μαθησιακές Δυσκολίες διοργανώνουν το Σάββατο 5 Φεβρουαρίου στη Λάρισα, στο ξενοδοχείο Classical Imperial Hotel, το Ινστιτούτο Ανάπτυξης και η Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος, στα πλαίσια των δραστηριοτήτων που αναπτύσσουν και εντάσσονται στη Δια Βίου Μάθηση.
Ο τόπος της διοργάνωσης επιλέχθηκε για να καλύψει την αυξημένη ζήτηση για πληροφόρηση και ενημέρωση που υπάρχει στο συγκεκριμένο θέμα σε πανελλήνιο επίπεδο και που αφορά διορισμένους - αδιόριστους εκπαιδευτικούς της γενικής και ειδικής εκπαίδευσης, ειδικούς επιστήμονες (ψυχολόγους, λογοπεδικούς κ.λπ.), φοιτητές και γονείς.
Μετά το πέρας της ημερίδας θα ακολουθήσει συζήτηση. Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, σχετικό επιστημονικό υλικό σε ψηφιακή μορφή και φάκελος συνέδρου.
Μπορείτε να κάνετε προκράτηση θέσης, δηλώνοντας συμμετοχή είτε τηλεφωνικά είτε κατεβάζοντας τη φόρμα εγγραφής από τις ιστοσελίδες www.edu4u.gr ή www.kekiath.gr. Γραφεία εξυπηρέτησης Κεντρ. Ελλάδος: 1) Ινστιτούτο Ανάπτυξης Θεσσαλίας, Αντωνοπούλου 127, Βόλος, τηλ.: 24210-28476, 2) Computer Center Εκπαιδευτική, Κούμα 9 Λάρισα, τηλ.: 2410-549831, 2410-252860.
* Ακολουθεί το πρόγραμμα της ημερίδας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ
Α’ Μέρος 10.30- 11.00 Προσέλευση- Εγγραφές 11.00-11.30 ▪ Χαιρετισμός από τον Πρόεδρο της Εταιρείας Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος, καθηγητή Εμμ. Κολιάδη ▪ Καθολικός Σχεδιασμός και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Εμμ. Κολιάδης, Ομότιμος Καθηγητής Ε.Κ.Π.Α., Πρόεδρος Ε.Ε.Π.Ε. 11.30-11.50 ▪ Είναι όλα τα παιδιά με δυσλεξία ίδια; Φίλιππος Βλάχος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας 11.50-12.10 ▪ Μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών: Σύγχρονη πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς Σπύρος Σούλης, Επίκουρος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων 12.10-12.30 ▪ Η σημασία, η φύση και η αντιμετώπιση των αναποτελεσματικών κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες Ιωάννης Αγαλιώτης, Επίκουρος Καθηγητής, Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Β’ Μέρος 13.00-14.30 Στρογγυλό τραπέζι με θέμα: ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ Συντονιστής: Εμμ. Κολιάδης ▪ Η χρήση της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας για μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες/μαθησιακές δυσκολίες Αδριανός Μουταβελής, Σχολικός Σύμβουλος Ε.Α.Ε., Msc Ειδικής Αγωγής - Msc Σχολικής Ψυχολογίας, Δρ Ειδικής Αγωγής ▪ Η ανίχνευση των αναγνωστικών δυσκολιών ως ανεπαρκής ανταπόκριση στη διδασκαλία: Οι προσδοκίες και ο προβληματισμός που προκύπτουν από τη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία Ζωή Κρόκου, Εκπαιδευτικός, Msc Διδακτικής της Γλώσσας, Υπ. Δρ. Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ▪ Οι ιδιαιτερότητες των οικογενειών παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και η αναγκαιότητα στήριξης Γιάννης Κοσμόπουλος, Εκπαιδευτικός σε τμήμα ένταξης ▪ Στρατηγικές και τεχνικές για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας των φιλολογικών μαθημάτων σε μαθητές γυμνασίου με μαθησιακές δυσκολίες Βίνα Μάλαμα, Εκπαιδευτικός, Msc Ειδικής Αγωγής, Υπ. Δρ. Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας ▪ Ενδείξεις μαθησιακών δυσκολιών και αντιμετώπισή τους Χρήστος Ντόνας, Σχολικός Σύμβουλος Π. Ε. Νομού Τρικάλων ▪ Η Διαφοροποιημένη Διδασκαλία ως εργαλείο “μεταμόρφωσης” των προβλημάτων μάθησης και συμπεριφοράς. Πέτρος Ορφανός, Σχολικός Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, Δρ Ειδικής Αγωγής ▪ O ρόλος των γονέων στη διαδικασία σχολικής προσαρμογής των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες Νίκος Νικολούλης, Δάσκαλος Ειδικής Αγωγής, π. Σχολικός Σύμβουλος, Συνεργάτης Υπ. Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης.
|