Proslipsis.gr | Αθήνα 31.10.2014, 11:52
Καινοτόμα εργαλεία όπως η ρομποτική, η δημιουργία μιας μακέτας, ένα πείραμα , ή η ψηφιακή περιήγηση σε ένα μουσείο μπορούν να μετατρέψουν το μάθημα στη σχολική τάξη σ ένα ενδιαφέρον βίωμα.
Αυτός είναι και ο στόχος Συνεδρίου με θέμα «Ανακαλυπτική μάθηση στην εκπαιδευτική πράξη», που φέρνει την καινοτομία μέσα στις σχολικές αίθουσες όλων των βαθμίδων του σχολείου: Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο. Το διοργανώνουν η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, το ΙΤΥΕ «Διόφαντος» και η Ελληνογερμανική Αγωγή. Θα πραγματοποιηθεί στο στο Arcadia Hotel στην Κομοτηνή, στις 28-29 Νοεμβρίου.
«Η ανακαλυπτική μέθοδος περιλαμβάνει τα σχολικά εγχειρήματα, τα σχολικά εργαστήρια, τις νέες τεχνολογίες, τη ρομποτική, τον προγραμματισμό, τη σύνδεση Μουσείων και Κέντρων Διάδοσης και Επιστήμης, τη σύνδεση σχολείου με επιστημονική έρευνα, η ανακαλυπτική μάθηση και το εκπαιδευτικό παιχνίδι», λέει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, Παναγιώτης Φιλντίσης, και συμπληρώνει: «Μπορεί να φαίνεται υπερβολικό ή ακραίο στη δύσκολη συγκυρία που βρισκόμαστε να μιλάμε για καινοτομία στην τάξη. Υπάρχουν όμως τα εργαλεία και επιπλέον οι χρηματοδοτήσεις μέσω των ΕΣΠΑ όπου μπορεί η επιτροπή του σχολείου να συντάξει "τεχνικό δελτίο" και μέσω και του Δήμου να τύχει χρηματοδότησης».
Για αιτήσεις συμμετοχής απευθυνθείτε στον διαδικτυακό τόπο της Ένωσης, στη διεύθυνση www.eef.gr.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε. |