Αθήνα 02.12.2016, 01:15
Η Περιφερειακή Διεύθυνση πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και το Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ προσκαλούν τους Εκπαιδευτικούς ΠΕ70 των Δημοτικών Σχολείων των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης Ανατολικής και Δυτικής Θεσσαλονίκης (έναν ή δύο εκπαιδευτικούς ΠΕ70 από κάθε σχολική μονάδα), στην επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: «Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά», τη Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 10:00-13:00, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας (Λεωφ. Γεωργικής Σχολής 65, Θεσσαλονίκη, κτίριο ΖEDA, 1oς όροφος, τηλ.: 2310-474839).
Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί με σκοπό την υποστήριξη της δημιουργικής διαδικασίας του Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Ψηφιακής Δημιουργίας με τίτλο «Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά», που διοργανώνει η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ι.Φ.) του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του ΥΠΠΕΘ, για τους/τις μαθητές/μαθήτριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας (έγκριση του ΥΠ.Π.Ε.Θ. Φ.14/2206/184031/Δ1/02-11-2016). Ο διαγωνισμός Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Ψηφιακής Δημιουργίας με τίτλο: «Όλα τα παιχνίδια για όλα τα παιδιά» διοργανώνει η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων (ΓΓΙΦ) του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης σε συνεργασία με την Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του ΥΠΠΕΘ, για τους/τις μαθητές/μαθήτριες των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας.
Πληροφορίες σχετικά με το διαγωνισμό και το εκπαιδευτικό υλικό θα βρείτε στη διεύθυνση: http://www.isotita.gr/index.php/news/2892). Επίσης, υπάρχει σελίδα με καθημερινές αναρτήσεις και άλμπουμ φωτογραφιών για εκπαιδευτική χρήση στη διεύθυνση: https://www.facebook.com/dkogkidou. Το εκπαιδευτικό υλικό που έχει αναρτηθεί στην παραπάνω διεύθυνση της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων (Γ.Γ.Ι.Φ.) δίνει ιδέες για να αναπτυχθούν δραστηριότητες που έχουν ως στόχο: • Nα κατανοήσουν τα παιδιά τον τρόπο συγκρότησης των έμφυλων στερεοτύπων για να αναστοχαστούν σχετικά με την κατηγοριοποίηση των παιχνιδιών ως κατάλληλα ‘’για αγόρια’’, ή ‘’για κορίτσια’’, • Nα κατανοήσουν τα παιδιά πως η διαφήμιση και γενικότερα το μάρκετινγκ των παιχνιδιών μπορεί να καθορίσει ποια παιχνίδια θεωρούνται κατάλληλα για κάθε φύλο. • Να διερευνήσουν την έννοια των ‘’ουδέτερων ως προς το φύλο’’ παιχνιδιών • Nα κατανοήσουν ότι δεν αρέσουν όλα τα παιχνίδια σε όλα τα παιδιά –αλλά οι επιλογές αυτών που τους αρέσουν μπορεί να είναι ανεξάρτητες από το φύλο. • Nα ενθαρρυνθούν τα παιδιά να αξιολογούν κριτικά τα προσφερόμενα μοντέλα ρόλων μέσω των παιχνιδιών που θεωρούνται κατάλληλα ‘’για αγόρια’’ ή ‘’για κορίτσια’’ και να εμπλακούν σε μια διαδικασία υπέρβασής τους. • Nα εξοικειωθούν τα παιδιά με παιχνίδια που δεν θεωρούνται με βάση τα έμφυλα στερεότυπα κατάλληλα για το φύλο τους, καθώς και με ‘’ουδέτερα ως προς το φύλο’’ παιχνίδια και άλλες εναλλακτικές λύσεις (π.χ. κούκλες που εμπνέουν, ενδυναμώνουν και δίνουν ισχυρά πρότυπα και πολύτιμες εμπειρίες –και όχι μόνον κούκλες μόδας τύπου Barbie). • Nα ενθαρρυνθούν τα παιδιά να παίζουν με μια ποικιλία παιχνιδιών ανεξάρτητα από το φύλο τους και όχι μόνον με συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως, κούκλες μόδας ή υπερήρωες έτσι ώστε να δοθεί η δυνατότητα να αποκτήσουν όλες τις εμπειρίες και τις δεξιότητες που θα είναι χρήσιμες για τη ζωή τους.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε. |