Αθήνα 29.1.2009, 14:40 "ISO - IEC 20000, Awareness and Overview", είναι το θέμα της εκδήλωσης που διοργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Πληροφορικής (ΕΙΠ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) στο πλαίσιο της ευρύτερης ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των managers και των επαγγελματιών που σχετίζονται με την πληροφορική και το ρόλο της ως βασικού μοχλού επιτυχίας κάθε οργανισμού, στις 18 Φεβρουαρίου 2009, στο ξενοδοχείο Μ. Βρεταννία.
Η εκδήλωση αποτελεί την τρίτη από μια σειρά σεμιναριακών εκδηλώσεων σχετικά με τις δυνατότητες, τις προοπτικές και την επιχειρησιακή αξιοποίηση από ελληνικούς οργανισμούς του ιδιωτικού και ευρύτερου Δημόσιου τομέα, διεθνών βέλτιστων πρακτικών και προτύπων, όπως ITIL, CobiT και ISO 20000. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι δύο πρώτες εκδηλώσεις με θέματα το ITIL v3 και το CobiT, σημείωσαν εξαιρετική επιτυχία.
Πρόσφατα η έννοια της Εταιρικής Διακυβέρνησης αναδείχθηκε σε θεμελιώδες ζήτημα, καθώς οι επιχειρήσεις δέχονται πίεση να συμμορφωθούν με κύματα νομοθετικών αλλαγών. Παρά το γεγονός ότι η Διακυβέρνηση στο χώρο της Πληροφορικής έχει λάβει εκτεταμένη δημοσιότητα, ευρύτατα συνδεδεμένη με το Νόμο των ΗΠΑ Sarbanes – Oxley (SOX), η ουσία του ζητήματος είναι τόσο παλιά όσο και η εφαρμογή της Πληροφορικής. Πρόκειται για τον μηχανισμό που εξασφαλίζει τη λήψη σωστών αποφάσεων σε σχέση με επενδύσεις στον τομέα της Πληροφορικής, καθώς και την εφαρμογή τους μέσω των κατάλληλων διαδικασιών, από τους κατάλληλους ανθρώπους και με αποτελεσματικό τρόπο. Για το σκοπό αυτό αναπτύχθηκε ιστορικά το IT Service Management (ITSM) ως μεθοδολογία και δομημένη προσέγγιση για τη διαχείριση των πληροφοριακών συστημάτων, βασισμένο στο συνδυασμό της τεχνολογίας με την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε αρμονία με τους εταιρικούς στόχους. Το πρώτο διεθνές πρότυπο για το ITSM είναι το ISO 20000, που δίνει τη δυνατότητα πιστοποίησης του τρόπου παροχής των υπηρεσιών πληροφορικής σε εσωτερικούς και εξωτερικούς πελάτες. Πρακτικά, το ISO 20000 συνδυάζει στοιχεία από το ISO 9000 και τις βέλτιστες πρακτικές ITIL. Συγκριτικά με το ITIL, το ISO 20000 περιλαμβάνει επιπλέον ένα σύστημα διαχείρισης ποιότητας (quality management system) και παρέχει τη δυνατότητα πιστοποίησης (certification) ενός οργανισμού Πληροφορικής από ανεξάρτητο ελεγκτή (independent auditor-RCB).
Η εκδήλωση πραγματοποιείται με την ευγενική χορηγία των εταιριών PriceWaterHouseCoopers και Syntax Πληροφορική ΑΒΕΕ καθώς και με την υποστήριξη του διεθνούς ανεξάρτητου οίκου συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών Quint Wellington Redwood (www.quintgroup.com), με πολύχρονη εμπειρία και εξειδίκευση σε θέματα διακυβέρνησης & στρατηγικής πληροφορικής (IT Governance & Strategy), καθώς και διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής (IT Service Management). Η επίσημη γλώσσα της εκδήλωσης είναι η Αγγλική.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην κυρία Βάσω Ταξίδου στο τηλέφωνο της ΕΕΔΕ, 210-2112000, e mail: eip@eede.gr, site: www.eede.gr.
|