Αθήνα 27.5.2009, 18:16 Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 21 Μαΐου 2009 στο Συνεδριακό Κέντρο του ΤΕΙ Αθήνας ημερίδα με θέμα: Σύγχρονες Τεχνικές Marketing, που συνδιοργάνωσαν το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθήνας και ο Σύλλογος Marketing, με την ευγενική υποστήριξη του Ινστιτούτου Νεολαίας της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς.
Την ημερίδα παρακολούθησαν πάνω από 350 φοιτητές από το ΑΤΕΙ Αθήνας και από άλλα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Λεκανοπεδίου. Σκοπός της ήταν η ενημέρωση των φοιτητών και αποφοίτων του Ιδρύματος, καθώς και της επιστημονικής κοινότητας του ΤΕΙ, για τις πλέον σύγχρονες και αποτελεσματικές τεχνικές Marketing τις οποίες εφαρμόζουν επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και τις κάνουν να ξεχωρίζουν στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό επιχειρησιακό περιβάλλον.
Διευθυντικά στελέχη καταξιωμένων οργανισμών και επιχειρήσεων όπως της Janssen Cilag, της Pepsico Ήβη, της Aldemar Hotels and Spa, της Minerva Ελαιουργικής και του ΕΙΜ, κατάφεραν με την γνώση και την εμπειρία τους να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των συμμετεχόντων και να τους ενημερώσουν για τις σύγχρονες τεχνικές marketing που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις τους.
Κάρτα νέων Αξίζει να σημειωθεί ότι στα πλαίσια της ημερίδας ανακοινώθηκε διαγωνισμός από το Ινστιτούτο Νεολαίας της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς με θέμα: Δημιουργικές προτάσεις προώθησης της κάρτας νέων.
Την κάρτα νέων μπορούν να αποκτήσουν νέοι 15-26 ετών οι οποίοι μπορούν να απολαμβάνουν τα προνόμια και αγαθά της τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε 40 άλλες χώρες της Ευρώπης, αφού γίνονται μέλη μιας μεγάλης νεανικής παρέας που μοιράζονται τις ίδιες ανησυχίες, προβλήματα και ευκαιρίες και έχουν το δικαίωμα να αγοράζουν με σημαντικές εκπτώσεις από μια σειρά καταστημάτων τα οποία προσφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες που ενδιαφέρουν τους νέους.
|