Αθήνα 12.11.2009, 20:10 "Διαθεματικότητα και μέθοδος Project - Επίτευξη Κοινωνικών και Γνωστικών Δεξιοτήτων στο Μαθητή" είναι το θέμα επιστημονικής ημερίδας που διοργανώνει στις 28 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη και στις 5 Δεκεμβρίου στην Αθήνα η εταιρεία συμβούλων εκπαίδευσης και σταδιοδρομίας "Εmploy".
Η συγκεκριμένη επιμορφωτική ημερίδα έχει ως στόχο να επιμορφώσει τους συμμετέχοντες σε δύο κεντρικούς άξονες: τη σύγχρονη εκπαιδευτική διεργασία, τη διαθεματικότητα και τη μέθοδο project, και την αμφίδρομη ανάπτυξη κοινωνικών και γνωστικών δεξιοτήτων.
Εφορμώντας από θεωρητικά πλαίσια που σχετίζονται με τα κεντρικά πεδία της ημερίδας και αφορούν το σχεδιασμό του μαθησιακού περιβάλλοντος, της ανάλυσης των μορφών διδασκαλίας και περιεχομένων μάθησης, η ανάπτυξη επεκτείνεται τόσο στο συγκερασμό των προαναφερθέντων με τη μέθοδο project και τη συνεργατική μάθηση, αλλά και στην αξιοποίηση των δεδομένων αυτών στην καθημερινή πρακτική του εκπαιδευτικού μέσω παραδειγμάτων και σχεδίων εργασίας που θα παρουσιαστούν. Ακόμη, θα αναπτυχτούν τα μέσα και η συνεχής διαδικασία μετάδοσης μηνυμάτων, με τα οποία οι άνθρωποι επικοινωνούν καθημερινά στις καθημερινές κοινωνικές συνθήκες.
Η ημερίδα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε επιστήμονες της αγωγής, παιδαγωγούς φοιτητές - σπουδαστές διαφόρων ειδικοτήτων αλλά και σε μελλοντικούς υποψηφίους του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ Εκπαιδευτικών. Στους συμμετέχοντες θα δοθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Εισηγήτρια είναι η Δρ. Παμουκτσόγλου Αναστασία, Διδάκτωρ Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Οι ενδιαφερόμενοι για δηλώσεις συμμετοχής και οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση, μπορούν να επικοινωνούν με τη γραμματεία της ημερίδας, τηλ.: 2310 -230545, φαξ: 2310-230415, e-mail: info@e-employ.gr, www.e-employ.gr. Ώρες επικοινωνίας: 10:00 έως 19:00 καθημερινά από Δευτέρα - Παρασκευή.
* Ακολουθεί το πρόγραμμα της ημερίδας.
Πρόγραμμα ημερίδας 09.30 - 10.30: Προσέλευση 10.30 – 10.40: Χαιρετισμοί 10.40 - 13.00: Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ Α) ΜΑΘΗΣΗ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ - ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Β) ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ Γ) ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ 1. Ιστορική αναδρομή 2. Περιεχόμενο - Πρόγραμμα: - Σκοποί και στόχοι. - Περιεχόμενα μάθησης: α) στην ιδιαίτερη σημασία που έχει το φαινόμενο της μάθησης στη σύγχρονη κοινωνία, β) τα στοιχεία από τα οποία θα πρέπει να αποτελείται μια μαθησιακή θεωρία, γ) τις διεργασίες και τις διαστάσεις της μάθησης, δ) τους διαφορετικούς τύπους μάθησης, ε) τα εμπόδια της μαθησιακής διεργασίας - Μορφές της διδασκαλίας: κοινωνικές και διδακτικές μορφές της διδασκαλίας, μέθοδοι και μέσα, σχολικής – κατ’ οίκον εργασία. - Αξιολόγηση: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτική αξιολόγηση και συνολική αξιολόγηση. 3) Μέθοδος project. Γιατί; 4) Συνεργατική Μάθηση 13.00 - 13.30: coffee break 13.30 - 15.00: Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ Α) ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ. Β) ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ-ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ-ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΧΕΔΙΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 15.00 -15.30: Ερωτήσεις 15.30: Λήξη ημερίδας - Παραλαβή βεβαιώσεων
|