Τίτλος: Εγχειρίδιο επιχειρηματικότητας Συγγραφέας: Παναγιώτης Λαμπρόπουλος Εκδόσεις: Προπομπός Σελίδες: 160 Τιμή: 25 ευρώ
Ο σκοπός αυτού του βιβλίου δεν είναι να δώσει συμβουλές, ούτε να μεταδώσει εμπειρία, αλλά να παραθέσει κάποιες εύχρηστες και απλές τεχνικές, τις οποίες, αν τις χρησιμοποιήσει ο υποψήφιος νέος επιχειρηματίας, θα μπορέσει να διαμορφώσει, όχι μόνο μια γενική, αλλά και μια συγκεκριμένη εικόνα για τη δραστηριότητα που θέλει να αναπτύξει. (Από το οπισθόφυλλο του βιβλιου)
Περιεχόμενα του βιβλίου ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο Εισαγωγή 1.1 Ανάπτυξη και απασχόληση στην Ευρώπη 1.2 Η ανεργία στην Ευρωπαϊκή Ένωση 1.3 Τάσεις της ανεργίας στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης 1.4 Οι νέες πηγές εργασίας 1.5 Ο σκοπός αυτού του βιβλίου
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο Βασικά εργαλεία για τον επιχειρηματία 2.1 Η ανάλυση ισχυρών και αδύνατων σημείων, ευκαιριών και κινδύνων (Swot analysis) 2.2 Ανάλυση εξωτερικών παραγόντων: η αγορά, το προϊόν και ο ανταγωνισμός 2.3 Χαρακτηριστικά, μέγεθος, και δομή της αγορας 2.3.1 Το περιβάλλον της αγορας, 2.3.2 Το μέγεθος της αγορας, 2.3.3 Ανάλυση δομής της αγορας, 2.3.4 Τα τμήματα της αγοράς, 2.3.5 Ο ανταγωνισμός 2.4 Το προϊόν 2.4.1 Παράγοντες που προσδιορίζουν τη ζήτηση του προϊόντος, 2.4.2 Έννοια και είδη ελαστικότητας ζήτησης 2.5 Η συγκέντρωση πληροφοριών για την αγορά 2.5.1 Πηγές πληροφοριών, 2.5.2 Σχεδιασμός ερωτηματολογίου, 2.5.3 Το περιεχόμενο των ερωτήσεων 2.6 Οι καινούριες επιχειρηματικές ιδέες (αναζλητηση ιδεών) 2.6.1 Συλλογή και αξιολόγηση των ιδεών για νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες 2.7 Λήψη αποφάσεων 2.7.1 Αναγνώριση του προβλήματος, 2.7.2 Ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων, 2.7.3 Αξιολόγηση των εναλλακτικών λύσεων, 2.7.4 Λήψη απόφασης, 2.7.5 Λήψη αποφάσεων σε συνθήκες βεβαιότητας, 2.7.6 Λήψη αποφάσεων σε συνθήκες αβεβαιότητας Επιχειρησιακός σχεδιασμός Το επιχειρησιακό σχέδιο
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Το πρόγραμμα marketing της μικρής επιχείρησης 3.1 Στρατηγική marketing 3.1.1 Προσδιορισμός και επιλογή τμήματος αγοράς, 3.1.2 Προσδιορισμός του ανταγωνισμού 3.2 Η πολιτική του προϊόντος 3.2.1 Γραμμή και βάθος προϊόντων, 3.2.2 Πολιτικές για το μείγμα προϊόντος 3.3 Η τιμολόγηση του προϊόντος 3.3.1 Το κόστος παραγωγής, 3.3.2 Το "νεκρό σημείο" πωλήσεων, 3.3.3 Η ποσότητα προϊόντος που είναι διατεθειμένη να απορροφήσει η αγορά, 3.3.4 Η επιλογή της τελικής τιμής για το προϊόν 3.4 Η προβολή - προώθηση 3.5 Ο τόπος εγκατάστασης της επιχείρησης 3.6 Ανάπτυξη προγράμματος marketing
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4ο Το πρόγραμμα δράσης της μικρής επιχείρησης 4.1 Τα λειτουργικά προγράμματα και οι στόχοι της επιχείρησης 4.2 Οργάνωση και διαχείρηση μικρής επιχείρησης 4.2.1 Οι πωλήσεις στη μικρή επιχείρηση, 4.2.2 Έλεγχος της ικανοποίησης του πελάτη 4.3 Επιλογή συνεργατών και προσωπικού 4.3.1 Ανταγωνισμός ή συνεργασία; 4.3.2 Ανάπτυξη προγράμματος συνεργασιών και προσωπικού 4.4 Ο χρηματοοικονομικός σχεδιασμός 4.4.1 το κόστος έναρξης καιτο επενδυτικό σχήμα, 4.4.2 η χρηματοδότηση του κόστους έναρξης και το χρηματοδοτικό σχήμα, 4.4.3 Τα αποτελεσματα χρήσεως, 4.4.4 Ο ισολογισμός, 4.4.5 Ο προγραμματισμός των ταμειακών ροών, 4.4.6 Δείκτες απόδοσης της επιχειρηματικής δραστηριότητας
Βιβλιογραφία
Διευθύνσεις internet
Οργανισμοί και φορείς οι οποίοι διαχειρίζονται προγράμματα ενίσχυσης ατομικών και μικρών επιχειρήσεων
|