Aθήνα 19.6.2009 Δανειστήκαμε τον τίτλο από την επιστολή της αναγνώστριας, η οποία καταγγέλλει ότι το υπουργείο Παιδείας προσλαμβάνει καθηγητές σε θέσεις βιβλιοθηκονόμων.
Σας στέλνω αυτό το mail προκειμένου να δοθεί όσο το δυνατόν μεγαλύτερη δημοσιότητα σε ένα πρόβλημα που απασχολεί τόσο τους εργαζομένους στις βιβλιοθήκες, όσο και τους φοιτητές και υποψήφιους φοιτητές των τμημάτων βιβλιοθηκονομίας.
Την 31η Μαΐου έληξαν οι συμβάσεις 380 εργαζομένων στις ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες της χώρας που κάλυπταν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Άνθρωποι με σπουδές πάνω στο αντικείμενο που αφιέρωσαν χρόνο και κόπο απαξιώνονται και καλούνται να πάρουν... τα κουβαδάκια τους και να πάνε να παίξουν σε άλλη παραλία (μιας και διανύουμε θερινή περίοδο).
Την ίδια στιγμή το υπουργείο Παιδείας, το οποίο εδώ και ένα χρόνο κορόιδευε αυτούς τους ανθρώπους με υποσχέσεις ότι οι θέσεις τους είναι διασφαλισμένες, προσκαλεί εκπαιδευτικούς να καταλάβουν τις θέσεις που προορίζονται γι' αυτούς στις Σχολικές Βιβλιοθήκες (η προκήρυξη αφορά μόνο εκπαιδευτικούς).
Πόσο χαμηλά μπορεί να φτάσει ένα υπουργείο για να χωρίζει τους εργαζόμενους σε «παιδιά» και «αποπαίδια»;
Αφού το υπουργείο δεν υπολογίζει τους βιβλιοθηκονόμους, γιατί δημιουργεί τρεις σχολές (μία σε Πανεπιστήμιο και δύο σε ΤΕΙ) και καλεί τον υποψήφιο φοιτητή να τις επιλέξει;
Μέχρι πότε οι εκπαιδευτικοί θα "κόβουν χαρτί προτεραιότητας" στις θέσεις του υπουργείου Παιδείας;
Πόσα μαθήματα βιβλιοθηκονομίας έχουν στο πρόγραμμα σπουδών τους οι εκπαιδευτικοί;
Πόσους ψήφους πρέπει να συγκεντρώσει ο κλάδος των βιβλιοθηκονόμων για να ακουστεί η φωνή του;
«Αγαπητό» υπουργείο, δεν είμαστε Iznogood και δεν επιθυμούμε να γίνουμε βεζίρηδες στη θέση των βεζίρηδων. Απλά ζητάμε το αυτονόητο: να δουλέψουμε στις υπηρεσίες για τις οποίες προοριζόμαστε.
«Αγαπητέ» υπουργέ, που μπορώ να κάνω αίτηση για να διδάξω αρχαία; What about maths; Physics;
|