Συγγραφέας: Αντώνης Βεντούρης Εκδόσεις: Πανεπιστημιακά Φροντιστήρια Δ. Μπόνια (www.bonias.gr) Έτος έκδοσης: 2005 Σελίδες: 288 Ενδεικτική τιμή: 25,125 €
Η διδακτική μεθοδολογία αποτελεί μια ευρεία επιστήμη που περιλαμβάνει πολλούς τομείς και συνεπικουρείται από αρκετές άλλες, όπως η παιδαγωγική. Για την αξιοποίηση των αρχών, των μεθόδων και των τεχνικών της από τους εκπαιδευτικούς, είναι απαραίτητος ο προσανατολισμός των τελευταίων και η δημιουργία του κατάλληλου θεωρητικού υπόβαθρου. Σ’ αυτό ακριβώς στοχεύει το βιβλίο αυτό, δίνοντας έμφαση στο σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε μικροεπίπεδο (σχέδιο μαθήματος). Αποτελείται από πέντε κεφάλαια, τα οποία πραγματεύονται το στόχο της εκπαίδευσης γενικά, το ρόλο του εκπαιδευτικού και του μαθητή στην εκπαιδευτική διαδικασία, το σχεδιασμό και την εκτέλεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τις βασικές αρχές της μάθησης, και τέλος, τον προγραμματισμό και την υλοποίηση της εκπαιδευτικής αξιολόγησης. Το περιεχόμενό του βασίζεται σε μεγάλο αριθμό έγκυρων επιστημονικών συγγραμμάτων και εργασιών, ελλήνων και ξένων ειδικών. Για την ευκολότερη χρήση του δε, υποστηρίζεται από ευρετήρια πινάκων, σχεδιαγραμμάτων, όρων και ονομάτων.
|