Proslipsis.gr | Αθήνα 28.3.2020, 17:01
Δωρεάν κατάρτιση 3.000 ανέργων στο ψηφιακό μάρκετινγκ (digital marketing) προβλέπει η πρώτη δράση μνημονίου συνεργασίας που υπέγραψαν την Παρασκευή ο ΟΑΕΔ και η Google Ελλάδας, ως μέλη της Εθνικής Συμμαχίας για τις Ψηφιακές Δεξιότητες και την Απασχόληση και στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Grow with Google».
Πληροφορίες για τη δράση και τη δημόσια πρόσκληση συμμετοχής θα ανακοινωθούν το προσεχές διάστημα.
Ο διοικητής ΟΑΕΔ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, δήλωσε σχετικά: «Η ραγδαία εξάπλωση της ψηφιακής τεχνολογίας σε όλους τους τομείς της οικονομίας έχει προκαλέσει αναντιστοιχία μεταξύ προσφοράς και ζήτησης ψηφιακών δεξιοτήτων στην αγορά εργασίας. Σκοπός αυτής της ουσιαστικής συνεργασίας είναι η μείωση του ψηφιακού χάσματος με δράσεις που δίνουν τη δυνατότητα στους ανέργους να αναβαθμίσουν τις δεξιότητές τους και να βελτιώσουν την απασχολησιμότητά τους. Αυτή την κρίσιμη περίοδο της πανδημίας, που οι άνεργοι χρειάζονται στήριξη περισσότερο από ποτέ, ο ΟΑΕΔ μέσω καινοτόμων συμπράξεων και με τη βοήθεια της τεχνολογίας θα συνεχίζει να δημιουργεί ευκαιρίες αναβάθμισης των δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού της χώρας».
|