Αθήνα 25.11.2013, 11:43
Ο Συνήγορος του Καταναλωτή έχει γίνει αποδέκτης αρκετών αναφορών από καταναλωτές σε βάρος του εκπαιδευτικού οργανισμού “MASTER D”, ο οποίος το περασμένο καλοκαίρι διέκοψε αιφνιδίως τη λειτουργία των τριών κέντρων που διέθετε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αφήνοντας μετέωρες τις σπουδές εκατοντάδων σπουδαστών.
Η Αρχή παρέπεμψε άμεσα τις υποθέσεις στο εποπτευόμενο Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή της Ελλάδας, προκειμένου σε συνεργασία με το αντίστοιχο Κέντρο της Ισπανίας, όπου εδρεύει η “MASTER D”, να αναζητηθεί κάποια αποτελεσματική λύση στο πρόβλημα των σπουδαστών.
Κατόπιν των ενεργειών του, ο Συνήγορος του Καταναλωτή είναι στην ευχάριστη θέση να ενημερώσει τους σπουδαστές της “MASTER D” πως ο Όμιλος “ΚΟΡΕΛΚΟ”, επιδεικνύοντας υψηλό αίσθημα κοινωνικής ευθύνης, έχει προσφερθεί αφιλοκερδώς να τους προσφέρει υποστήριξη, ώστε να μπορέσουν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους.
Επισημαίνεται ότι οι σπουδαστές θα παραλάβουν τις βεβαιώσεις σπουδών τους απευθείας από την Ισπανία και ότι η “ΚΟΡΕΛΚΟ” περιορίζεται πρακτικά στη διάθεση των καθηγητών της και όλων των απαραίτητων υλικοτεχνικών υποδομών (αίθουσες, κ.λπ.) για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
Τονίζεται ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την υλοποίηση των παραπάνω είναι η προσκόμιση κάποιου επίσημου εγγράφου (π.χ. σύμβαση μαθητείας, απόδειξη παροχής υπηρεσιών), με το οποίο να αποδεικνύεται ότι κάποιος αποτελούσε εν ενεργεία σπουδαστή της “MASTER D” κατά τη στιγμή που παύθηκε η λειτουργία της. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έρχονται σε επαφή με τον Όμιλο “ΚΟΡΕΛΚΟ” (καθημερινά, στο τηλ.: 210-3303333) και να αφήνουν τα στοιχεία τους στη Γραμματεία. |