Αθήνα 21.5.2010, 12:34
Η πολιτική της προηγούμενης κυβέρνησης να προβάλλει τον ελληνικό τουρισμό σε μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια του εξωτερικού, όπως το CNN, ήταν λάθος, γιατί η διεισδυτικότητα στην τηλεόραση είναι μόνο 3%, ενώ στο διαδίκτυο 28%. Άρα θα έπρεπε να στραφεί προς το διαδίκτυο.
Τα παραπάνω τόνισε στην πρωϊνή τηλεοπτική εκπομπή της ΕΤ ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, προσθέτοντας ότι τα χρέη του ελληνικού δημοσίου προς μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια του εξωτερικού ανέρχονται σε 120 εκατ. ευρώ.
|