Αθήνα 5.2.2013, 9:13
Ενστάσεις για τον τρόπο λειτουργίας του δικτύου Eures στην Ελλάδα, αλλά και του ΟΑΕΔ γενικότερα, προβάλλει αναγνώστης μας, με την παράκληση να τις δημοσιοποιήσουμε, αφού -όπως λέει- ο Οργανισμός δεν απαντά στα τηλεφωνήματα και τα mail των πολιτών.
Σχετικά με το δίκτυο Eures, το οποίο διαχειρίζεται ο ΟΑΕΔ και οι Ευρωσύμβουλοι, ζητά να μην δημοσιεύονται αναγγελίες πρόσληψης για θέσεις εργασίας που έχουν ήδη καλυφθεί, ενώ για τις «ανοικτές» θέσεις ζητά να δημοσιεύονται στοιχεία επικοινωνίας με τους εργοδότες ώστε οι ενδιαφερόμενοι να μπορούν να επικοινωνούν απευθείας μαζί τους.
Ο αναγνώστης αναφέρεται και στις υποτιθέμενες, όπως τις χαρακτηρίζει, διαδικτυακές υπηρεσίες του OAEΔ, ευχόμενος κάποια στιγμή οι αρμόδιοι να κατανοήσουν ότι είναι προς το συμφέρον τους να τις αναπτύξουν. Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρει το να μπορεί κάποιος να ανανεώνει την κάρτα ανεργίας ηλεκτρονικά και όχι να σπαταλά -όντας άνεργος- χρήματα για να ταξιδέψει χιλιόμετρα μακριά για μία ανανέωση - υπόθεση δευτερολέπτων, όπως συμβαίνει σε αρκετούς νομούς και στα νησιά.
|