Proslipsis.gr | Αθήνα 21.1.2015, 02:37
Μια στρατηγική για την προώθηση της ισότητας των δύο φύλων ειδικά για το χώρο της διαφήμισης, που βασίζεται στη συνεργασία κρατικών, ιδιωτικών και ενδιάμεσων φορέων της Κοινωνίας των Πολιτών, υλοποιεί η Γενική Γραμματεία Ισότητας των Φύλων.
Σύμφωνα με την γενική γραμματέα Βάσω Κόλλια, η προσπάθεια αυτή θα χρησιμοποιεί την κοινωνική σήμανση (social branding) στα συμβολικά προϊόντα της διαφήμισης, για να στηρίξει έναν πολιτισμό σεβασμού στα φύλα. Η στήριξη δεν θα μένει στο ηθικό επίπεδο, αλλά θα βασίζεται σε μια νέου τύπου προστιθέμενη αξία που δεν θα αναβαθμίζει μόνον τη διαφήμιση και τους παραγωγούς της, αλλά θα επεκτείνεται στον διαφημιζόμενο και στο διαφημιζόμενο προϊόν, κατά το πρότυπο των «πράσινων» προϊόντων και υπηρεσιών.
«Ίσως τελικά με την κοινωνική σήμανση επιτύχουμε πολύ περισσότερα για το γυναικείο φύλο, σε μια κοινωνία που εξελίσσεται με τους αναπόφευκτους επικαθορισμούς του οικονομικού πολιτισμού. Εφόσον, δηλαδή, ο σεβασμός για τη διαφορετικότητα των φύλων μπορέσει να εκφραστεί και μέσα από ένα σύστημα αξιολόγησης με βάση το οποίο ο καταναλωτής θα επιβραβεύει και θα απορρίπτει προϊόντα και υπηρεσίες», τονίζει η κ. Κόλλια.
© Proslipsis.gr Τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν στην Proslipsis.gr. Απαγορεύεται η αναπαραγωγή. Εμπορικά sites που αναπαράγουν κείμενα παρανομούν και παρασιτούν. Οφείλετε να τα καταδικάζετε. |