Αθήνα 4.12.2006, 22:31 Mε το πρότυπο ISO 10002:2004 για το Σύστημα Διαχείρισης Παραπόνων και Ικανοποίησης Πελατών που εφαρμόζει, πιστοποιήθηκε από τον Φορέα Πιστοποίησης Lloyd’s Register η ECDL Ελλάς.
Το πρότυπο ISO 10002:2004 δίνει τις κατευθυντήριες οδηγίες και απαιτήσεις για την ορθή διαχείριση των παραπόνων των πελατών. Περιλαμβάνει όλες τις φάσεις διαχείρισης ενός παραπόνου: την υποβολή του, την λήψη του, τη διερεύνηση και αξιολόγηση, την επίλυσή του μέσω εφαρμογής κατάλληλων διορθωτικών ενεργειών, την επικοινωνία με τον πελάτη, την ανταπόκριση και την ικανοποίηση του πελάτη. Στα παράπονα που διαχειρίζεται το Σύστημα Ποιότητας της ECDL Eλλάς συμπεριλαμβάνονται αυτά που προέρχονται από τα Εξεταστικά Κέντρα με τα οποία συνεργάζεται, αλλά και τα ανάλογα από τους υποψηφίους καθώς και τους κατόχους πιστοποιητικών ECDL.»
Στην προσπάθειά της για συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών, η ECDL Ελλάς βρίσκεται ήδη στην τελική φάση πιστοποίησης σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης ISO 14001 και Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης SA 8000.
Παράλληλα, υλοποιεί επενδύσεις στην υψηλή τεχνολογία και ειδικότερα στην ανάπτυξη αυτοματοποιημένων συστημάτων για τις εξετάσεις και την εξυπηρέτηση των συνεργατών, όπως inATES, ECDL Hellas Question Management System, καθώς και σε υποστηρικτικά συστήματα, όπως ERP, HRM, IP Telephony και CRM.
"Κύριος στόχος μας είναι η συσχέτιση όλων των προτύπων που εφαρμόζει ο φορέας μας αλλά και όσων αναμένεται ότι θα υιοθετήσει. Όλα αυτά εντάσσονται σε ένα Ενιαίο Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, που θα παρέχει την προστιθέμενη αξία στις παρεχόμενες υπηρεσίες μας", δήλωσε η κυρία Πανωραία Θελερίτη, Διευθύντρια Τμήματος Διαχείρισης Ποιότητας και Επιχειρηματικής Αριστείας της ECDL Ελλάς.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το τμήμα Εταιρικής Επικοινωνίας της ECDL Ελλάς, κ. Δήμητρα Ζώγα, Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων, τηλ.: 210-3729017, e-mail dimitra.zoga@ecdl.gr.
|