Proslipsis.gr | Αθήνα 20.2.2019, 17:34
Παλαιότερα είχαμε τον «μινώταυρο» της Ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης του Περάματος, ένα δημοσιογραφικό κλισέ που επιχειρούσε να αποδώσει το μέγεθος της τραγωδίας από τους αλλεπάλληλους θανάτους εργαζομένων που σημειώνονταν εκεί. Σήμερα ο «μινώταυρος» έχει μεταφερθεί στους δρόμους με θύματα αυτή τη φορά τους διανομείς (κούριερ).
Ένα τέτοιο δυστύχημα σημειώθηκε και χθες θυμίζοντας ότι ο συγκεκριμένος κλάδος εργαζομένων έχει κρούσει κατ΄επανάληψη τον κώδωνα του κινδύνου για τις συνθήκες εργασίας που επικρατούν, διεκδικώντας μεταξύ άλλων εταιρικό μηχανάκι, βαρέα και ανθυγιεινά ένσημα, Συλλογική Σύμβαση Εργασίας.
Τα παραπάνω αιτήματα, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΓΣΕΕ, αποτελούν και το βασικό διεκδικητικό πλαίσιο της 24ωρης απεργίας που έχουν προκηρύξει για τις 11 Απριλίου. «Παρά τη σχετική εγκύκλιο του υπουργείου Εργασίας, το κράτος όπως οι ίδιοι έχουν καταγγείλει δε μπορεί να ελέγξει και να επιβάλλει ποινές», καταγγέλλει η Συνομοσπονδία και απαιτεί τη λήψη άμεσων μέτρων με ισχυρή νομοθετική και συντονισμένη συλλογική προσπάθεια, ώστε να μην ξαναθρηνήσουμε θύματα και να υπάρξουν αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας στον κλάδο.
|