Proslipsis.gr | Αθήνα 11.12.2020, 13:09
Ο ΟΑΕΔ έχει τελευταία την τάση να αναγάγει σε επιτυχία και αξιομνημόνευτο γεγονός τα αυτονόητα και ασήμαντα. Έτσι και σήμερα εξέδωσε δελτίου Τύπου «πανηγυρίζοντας» επειδή, λέει, μέσω της νέας υπηρεσίας myOAEDlive, σε 48 ώρες προγραμματίστηκαν 260 «ψηφιακά ραντεβού» για το Δεκέμβριο, για υπηρεσίες συμβουλευτικής από τους εξειδικευμένους εργασιακούς συμβούλους ανέργων και εργοδοτών του Οργανισμού.
Μέσω της πιλοτικής πλατφόρμας myOAEDlive άνεργοι και επιχειρήσεις μπορούν να προγραμματίζουν ραντεβού σε συγκεκριμένη μέρα και ώρα για υπηρεσίες συμβουλευτικής μέσω τηλεδιάσκεψης (βιντεοκλήσης), αποφεύγοντας την προσέλευση στα 118 Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) του ΟΑΕΔ.
Στην περίοδο πρώτης εφαρμογής, οι υπηρεσίες που θα παρέχονται μέσω της νέας πλατφόρμας θα αφορούν αποκλειστικά σε ατομικές συμβουλευτικές συνεδρίες, ενώ υπάρχει σχέδιο σταδιακής ένταξης των κυριότερων υπηρεσιών του Οργανισμού.
Η διαδικασία ορισμού ραντεβού είναι αποκλειστικά ηλεκτρονική με τους κωδικούς TAXISnet. Κατά τη διαδικασία κράτησης, ο αιτών προσθέτει τα στοιχεία του πολίτη που θα συμμετέχει στο ραντεβού, τα οποία θα ταυτοποιούνται κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης. Η πρόσβαση στο ραντεβού δεν απαιτεί αυξημένες ψηφιακές δεξιότητες, καθώς γίνεται απευθείας μέσω συνδέσμου (link) που αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντα.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση myoaedlive.gov.gr και γ διαδρομή είναι: gov.gr → Πολίτης και καθημερινότητα → Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών → Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ).
|