Proslipsis.gr | Αθήνα 22.12.2020, 17:14
Ικανοποιημένοι, σύμφωνα με τον ΟΑΕΔ, είναι σχεδόν όλοι οι άνεργοι που παρακολούθησαν το δωρεάν πρόγραμμα επαγγελματικής κατάρτισης «Ενίσχυση Ψηφιακών Δεξιοτήτων - Ψηφιακό Μάρκετινγκ», που υλοποίησε ο Οργανισμός σε συνεργασία με τη Google Ελλάδας.
Το διάρκειας 75 ωρών πρόγραμμα σύγχρονης και ασύγχρονης κατάρτισης ολοκλήρωσαν με επιτυχία 3.086 νέοι άνεργοι, οι οποίοι έλαβαν πιστοποιητικό παρακολούθησης. Ποσοστό 96% αυτών δήλωσαν ικανοποιημένοι από το πρόγραμμα. Το 95% των συμμετεχόντων αξιολόγησε το περιεχόμενο ως ικανοποιητικό, το 97% δήλωσε ικανοποιημένο από τους εκπαιδευτές, ενώ 9 στους 10 θα συνιστούσαν το πρόγραμμα σε φίλους ή γνωστούς.
Σύμφωνα μπάντα με τον ΟΑΕΔ, το ποσοστό συμμετοχής των ωφελουμένων ανήλθε στο 75% και το ποσοστό ολοκλήρωσης του προγράμματος ήταν 93%. Οι περισσότεροι δήλωσαν ότι το πρόγραμμα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον, πολύ καλά οργανωμένο και πρωτοποριακό για τα ελληνικά δεδομένα. Το αναγνώρισαν ως μια πολύ ευχάριστη και πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία, η οποία τους έδωσε τις βάσεις και το κίνητρο για να κάνουν νέα επαγγελματικά ξεκινήματα. Τέλος, όλοι σχεδόν τόνισαν τη συμβολή των εκπαιδευτών στη διεξαγωγή του σεμιναρίου.
Όσοι ολοκλήρωσαν επιτυχώς το πρόγραμμα θα έχουν τη δυνατότητα συμμετοχής σε επιδοτούμενο πρόγραμμα απόκτησης εργασιακής εμπειρίας, διάρκειας 6 μηνών για 5.000 ανέργους και θα λάβουν 558 ευρώ (καθαρά) για 22 ημέρες τον μήνα και 6 ώρες την ημέρα. Η δαπάνη προϋπολογισμού 16.500.000 € θα συγχρηματοδοτηθεί από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, στο πλαίσιο του Ε.Π. “Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020” και το Ελληνικό Δημόσιο.
Ο Διοικητής του ΟΑΕΔ Σπύρος Πρωτοψάλτης δήλωσε σχετικά: «Η έμφαση στην ποιοτική κατάρτιση στις ψηφιακές δεξιότητες αποτελεί προτεραιότητα του ΟΑΕΔ για τη μείωση του ψηφιακού χάσματος και την εργασιακή επανένταξη των ανέργων. Τα εντυπωσιακά αποτελέσματα του καινοτόμου προγράμματος στο ψηφιακό μάρκετινγκ επιβεβαιώνουν την ανάγκη για δράσεις που δεν στοχεύουν μόνο στην ποσότητα αλλά και στην ποιότητα, όπως επίσης και στην ανάγκη αξιολόγησης και συνεχούς βελτίωσης. Θέλω να ευχαριστήσω την Google Ελλάδας για την άψογη συνεργασία μας, που θέτει τις βάσεις για την υλοποίηση νέων συμπράξεων και προγραμμάτων για το 2021, δίνοντας την ευκαιρία στους ανέργους να αναβαθμίσουν τις δεξιότητες τους και να βελτιώσουν την απασχολησιμότητά τους».
Η Μαρία Φουντά, Διευθύντρια Marketing Νοτιοανατολικής Ευρώπης της Google δήλωσε: «Η εκπαίδευση σε ψηφιακές δεξιότητες αποτελεί κεντρικό πυλώνα της δέσμευσης που έχει αναλάβει η Google, να συμβάλλει έμπρακτα στην ανάκαμψη και ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για την εποικοδομητική συνεργασία μας με τον ΟΑΕΔ και ευχαριστούμε τη Διοίκηση για την εμπιστοσύνη της. Τα αποτελέσματα του προγράμματος επιβεβαιώνουν για μια φορά ακόμη τη σημασία που έχει, ειδικά στη σημερινή συγκυρία, η εκμάθηση ψηφιακών δεξιοτήτων, καθώς και τη δίψα των νέων ανθρώπων για κατάρτιση στις νέες τεχνολογίες».
|