Αθήνα 24.11.2008 Το 1500, μια νέα τηλεφωνική γραμμή με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, καθιερώνει το υπουργείο Εσωτερικών.
Με αστική χρέωση και πανελλήνιο αριθμό κλήσης, μέσω συστήματος IVR (interactive voice response - φωνητική πύλη), ο πολίτης μπορεί να επιλέξει να ενημερωθεί, να ζητήσει πληροφορίες και κατευθύνσεις για όλα τα θέματα της Δημόσιας Διοίκησης.
Επίσης, διεκπεραιώνονται τηλεφωνικά 95 πιστοποιημένες διαδικασίες των ΚΕΠ οι οποίες δεν απαιτούν δικαιολογητικά από πλευράς του πολίτη ή των επιχειρήσεων ή απαιτούν δικαιολογητικά που μπορούν να αναζητηθούν αυτεπάγγελτα υπηρεσιακώς. Οι συναλλαγές αυτές ολοκληρώνονται είτε μέσω Web Services που λειτουργούν σε φορείς της Δημόσιας Διοίκησης είτε με τη δυνατότητα ο πολίτης να παραγγείλει το πιστοποιητικό και να το παραλάβει από το ΚΕΠ που τον εξυπηρετεί.
Ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί μεταξύ άλλων και για: - Θέματα αρμοδιότητας του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης (ΣΕΕΔ). - Θέματα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή. - Θέματα προστασίας κακοποιημένων γυναικών. - Θέματα οικονομικών μεταναστών. - Τις καθημερινές τιμές της αμόλυβδης. - Τα προγράμματα τουρισμού του ΕΟΤ. - Τα αποτελέσματα πανελλαδικών εξετάσεων. - Την εξέλιξη καταγγελιών και την πορεία υποθέσεων στην Επιτροπή Αποζημίωσης Πολιτών (Ειδική Επιτροπή Ελέγχου Εφαρμογής Νομοθεσίας).
Η επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιηθεί στα ελληνικά, αγγλικά, γαλλικά, αλβανικά, ρώσικα, αραβικά, βουλγάρικα.
|