Αθήνα 30.9.2009, 15:32 Το διαδίκτυο χρειάστηκε μόνο δέκα χρόνια για να ξεπεράσει την τηλεόραση σε διαφημιστικά έσοδα στην Μ. Βρετανία και τώρα... ποιός το πιάνει! Είναι η πρώτη φορά που σημειώνεται κάτι τέτοιο παγκοσμίως.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Guardian, η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο έφτασε τα 1,75 δισ. λίρες το πρώτο εξάμηνο του έτους, ποσοστό 23,5% έναντι 21,9% της τηλεόρασης, που πλέον περνάει στη δεύτερη θέση.
Η ανατροπή αυτή σηματοδοτεί την πτωτική πορεία της τηλεοπτικής βιομηχανίας, η οποία επί μισό αιώνα βασίζονταν σχεδόν αποκλειστικά στα έσοδα από τις διαφημίσεις, και την ανοδική του διαδικτύου, σημειώνει η εφημερίδα.
|