Αθήνα 29.9.2005 Το ρητορικό ερώτημα "αν μπορεί εγκύκλιος να ανατρέψει νόμο" θέτει ο αναγνώστης μας Πετρίδης Μιχάλης, αναφερόμενος στις φετινές προσλήψεις των εκπαιδευτικών. Και ως τεκμήριο παραθέτει σχετική απάντηση του υπουργείου Παιδείας (στα συνημμένα αρχεία).
Το πλήρες κείμενο της επιστολής του είναι το εξής:
Παρέλαβα την συνημμένη απάντηση 94656/Δ2/20-9-05 από το ΥΠΕΠΘ. Διαβάζοντάς την κάποιος, δικαιολογημένα θα αναρωτηθεί: Αυτή είναι η Ελλάδα του 2005; Έτσι θα γίνει η εξαγγελλόμενη επανίδρυση του Κράτους; Τι σημαίνει Υφυπουργική εγκύκλιος; Συντάσσεται από Θεό ή Πάπα; Προβλέπει κανείς Νόμος την έκδοσή της προκειμένου να διευκρινίσει κάτι;
Αυτή η εγκύκλιος (η 82205) μπορεί να ανατρέψει Νόμο (τον 3255), ψηφισμένο από την Ελληνική Βουλή μόλις στις 22-7-2004!
Αυτή η εγκύκλιος είναι φωτογραφική ή όχι;
Αυτή η εγκύκλιος είναι Συνταγματική ή όχι; αφού εκδηλώνει άνιση μεταχείριση με τη μορφή της εισαγωγής ενός καθαρά χαριστικού μέτρου ή ενός προνομίου μη συνδεμένου με αξιολογικά κριτήρια , όπως είναι η πρόσληψη του ευρισκόμενου στη θέση 149 με ταυτόχρονη παράκαμψη του ευρισκόμενου στη θέση 36 στον εξαφανισμένο ενιαίο πίνακα των ΠΕ17-03.
Εφαρμόστηκε η αρχή που επιβάλλει την ομοιόμορφη μεταχείριση των πολιτών , οι οποίοι βρίσκονται κάτω από τις ίδιες συνθήκες και η οποία δεσμεύει τα συντεταγμένα όργανα της Πολιτείας και ειδικότερα τόσο το Νομοθέτη , όσο και τη Διοίκηση , όταν προβαίνει σε ρυθμίσεις ή μέτρα που έχουν κανονιστικό χαρακτήρα , να κινείται μέσα στα όρια που διαγράφονται από την εν λόγω αρχή της ισότητας ;
Σκοπός του κεφαλαίου Γ ΄ της εγκυκλίου είναι ο αποκλεισμός των εκπαιδευτικών της τεχνικής εκπαίδευσης με πλήρη προσόντα διορισμού και η πρόσληψη εκπαιδευτικών με μη πλήρη προσόντα ; Γιατί προσελήφθησαν κατά κόρον εκπαιδευτικοί χωρίς να κέκτηνται «παιδαγωγικής επάρκειας»; Επειδή το προβλέπουν νόμοι του ΠΑΣΟΚ; Μα δεν κυβερνά αυτό πλέον. Εσείς αναλάβατε το τιμόνι για να διορθώσετε τα κακώς κείμενα. Έχετε την εντύπωση πως αυτό φάνηκε από το να σας οδηγήσει η ΠΕΑ εκεί που σας οδήγησε; Αναρωτηθήκατε ποτέ πόσα μέλη έχει και πόσοι είναι οι ανένταχτοι;
Θυμίζω πως για να αποκτηθεί έπρεπε (τότε) να φοιτήσεις επί ένα (1) χρόνο στη ΠΑΤΕΣ με άμεση συνέπεια εκείνη τη χρονιά να είναι αδύνατον να εργαστείς. Απώλεια όχι μόνο εισοδήματος , αλλά και προϋπηρεσίας! Εκείνο το: σε κάθε περίπτωση προηγούνται οι έχοντες Παιδαγωγικό τίτλο, που γράφεται στο κεφάλαιο Γ΄, γιατί περνάει δήθεν απαρατήρητο;
Πως νοιώθετε υπογράφοντας τέτοιες απαντήσεις που θίγουν την προσωπικότητα και αξιοπρέπεια του αναγνώστη;
¶θελά μου θυμήθηκα άλλες εποχές, αφού δεν γνωρίζω κανέναν ΝΟΜΟ μέχρι σήμερα που να ορίζει ότι οι 30μηνίτες θα απορροφηθούν όλοι (τεχνικοί εννοώ) το σχολικό έτος 2005-06, ενώ των άλλων κλάδων μέχρι το 2007-08! και οι προσλήψεις τους θα είναι σε βάρος του οριζομένου ποσοστού 40% των ενιαίων πινάκων άσχετα από την σειρά που έχουν σε αυτούς.
Σας μεταφέρω χωρίς σχόλιο απόσπασμα από την σελίδα 53 του κόσμου του επενδυτή της 24-25/9/2005: “Η γελοιότητα δεν γνωρίζουμε εάν έχει όρια, εκείνο που γνωρίζουμε είναι ότι τα πρόσωπα αυτά θα πρέπει να κοιτάξουν να μαζέψουν τα αμάζευτα –όχι παρατυπία στην παρατυπία και γκάφα πάνω στην γκάφα- και μετά ας προγραμματίσουν για του χρόνου.”
Τελικά πιστεύετε ότι εφαρμόσατε τον ΝΟΜΟ 3255 που επικαλείστε στις 38645, 82205, 86425, 86561, 97098 εγκυκλίους βεβαίως αφού καμιά δεν έχει ΦΕΚ τ.Β΄;
Στην Ελλάδα μόνο δικαστικά μπορεί κάποιος να αποδείξει το αυτονόητο;
Δεν φτάνουν οι τόσες αγωγές που κατατέθηκαν για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας στα σχολεία του ΟΑΕΔ (38645 εγκύκλιος );
Ιωάννινα 29-9-2005
Πάντα στη διάθεσή σας Πετρίδης Μιχάλης ΠΕ17-07 26510-41095
|